دفتر فروش : 02433325960
شماره های واتساپ : 09127727510   09372862308
بانک ابزار مک تولز اولین مرکز فروش ابزار با امکان پرداخت اقساط
map-icon  زنجان - سه راهی امجدیه به سمت دروازه ارک - روبروی بانک تجارت
phone-icon 09127727510

درباره مک تولز

انتخاب ابزار پیچیده و زمانگیر است. بازار ابزارآلات تنوع فراوانی از برندها و مدلها را دارد. در این بازار برای هر رسته فنی گستره زیادی از ابزارآلات برقی، دستی، بادی و بنزینی وجود دارد. برای هر گروه از این ابزارآلات برندهای بسیاری وجود دارند که هر کدام کیفیت و کارایی خاصی دارند. از طرفی فروشگاه‌های سنتی ابزارآلات هر کدام عرضه کننده گروه محدودی از برندها و گروه‌های محصولات هستند. برای مشتریانی که دنبال خرید بهترین ابزارآلات بسته به نیازشان هستند، جستجو در این بازار طاقت‌فرسا و گیج‌کننده خواهد بود. برای اشخاصی که به دنبال خرید مجموعه‌ای از ابزارآلات هستند، خرید پیچیده‌تر خواهد شد.
خرید آنلاین علاوه بر سهولت در پرداخت و دریافت کالا این امکان را به مشتری می‌دهد که انتخاب خود را در میان گستره زیادی از محصولات انجام دهد. از طرفی در خرید آنلاین هزینه اضافه‌ای به مشتری تحمیل نمی‌شود و مشتریان از اقصی نقاط کشور محصول را با قیمت یکسانی دریافت کنند. فروشگاه‌های مدرن این امکان را به مشتریان می‌دهند که پس دریافت محصول در صورتی که از خرید خود ناراضی باشند، محصول را برگردانند و هزینه پرداختی را پس گیرند.

مک تولز با فراهم آوردن تنوع بالا از محصولات در کنار عرضه با قیمت مناسب آن‌ها، به دنبال خرید راحت و رضایت‌بخش ابزارآلات برای همراهان خودش است و این مهم را با مهیا کردن امکان بررسی فنی و کاربردی ابزارآلات و ارائه محتوای مناسب و غنی محقق می‌سازد.

راه حل پیچیدگی خرید فقط مک تولز
قسطی آنلاین، مک تولز

❤ خرید اقساط بصورت حضوری و آنلاین از سراسر ایران ❤

اقساط بصورت حضوری 🎁 :

          در این نوع از خرید شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاههای مک تولز جهت انجام خرید خود از ویژگی اقساط و شرایطی استفاده نمائید.به این صورت که در مراجعه حضوری به مک تولز میتوانید با هماهنگی مدیر فروش مجموعه نسبت به خرید اقساط اقدام نمائید.

اقساط بصورت  آنلاین 💌 :

          خرید اقساط بصورت آنلاین یکی از امکانات جدید در عرصه تجارت های الکترونیک می باشد که شما می توانید به وسیله پنل مک تولز کالای مورد نظر خود را بدون پیش پرداخت و ضامن خریداری کنید.جهت اطلاع کامل از این مورد در مک تولز همین پایین صفحه داخل واتساپ به تیم پشتیبانی تیکت می زنید و کامل راهنمائی می شوید.

ارائه شده توسط توسعه مک تولز در سال 1400

با ما بیشتر آشنا شوید

درباره اعضا تیم

این تیم از اعضای قدرتمند و دلسوز تشکیل شده که از هیچکمکی برای رضایت کاربران دریغ نمیکند

محسن شفیعی

مدیر سایت و صاحب برند

مهدی شفیعی

مدیر فروشگاههای فیزیکی و انبار

عرفان محمدی

مدیر خرید و حمل و نقل و مرسولات

مهناز محمدی

مدیر امور مالی
چکیده تاریخچه مک تولز

مک تولز از سال 1389 با هدف برطرف کردن نیازهای همشهریان و هم محله ای ها تاسیس شد. بعدها به دلیل افزایش تقاضا ترتیب افزایش اقلام فروشگاه داده شد. بعد از سال 1392 نیازهای بیشتر شده باعث ایجاد شعبات دیگر گردید.
در سال 1397 به تشویق برخی از دوستان عزیز با برخی از پلتفرم های فروش اینترنی آشنا شده و پا به عرصه فروش اینترنتی گذاشتیم بعد از گدشت 3 سال کسب تجربه نیاز خود دیدیم که سایتی مجزا داشته باشیم .
حال با گذشت یک سال از فروش بصورت مستقل بخاطر گسترش روز افزون مک تولز خوشحال بوده و اینکه می توانیم نیازی از هم میهنان عزیز برطرف کنیم بسیار مسروریم.

1389
سال تاسیس فیزیکی
1500
اقلام موجود در فروشگاه
1397
سال ورود به فروش اینترنتی
2500
اقلام موجود در مک تولز
1400
سال تاسیس سایت مک تولز
10000
اقلام موجود بیش از
پخش ویدیو

حقایقی از تیم ما

پخش ویدیو

نحوه کار تیم

مک تولز زنجان

مک تولز رو دوست دارید؟چرا؟

اگر انتقاد یا پیشنهادی در همین روبرو در خدمتم.

مطابق با ما استفاده خواهد شدحریم خصوصی و امنیت
سبد خرید
قیمت عالی * کیفیت عالی تر * مشتریان عالی تر تر

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فیسبوک Twitter آدرس ایمیل اینستاگرام یوتیوب پینترست واتس آپ واتس آپ
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من